.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به گلستان
نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی از حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در آینده‎ای نزدیک در این استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، عیسی امامی بعد از ظهر دیروز در جلسه شورای برنامه‎ریزی و توسعه استان گلستان در گرگان اظهار داشت: یکی از مشکلات جدی گلستان در زمینه اعتبارات صندوق ملی بود که نسبت به رفع این مشکل اقدام شد.

وی با بیان اینکه گلستان باید آمادگی پذیرش طرح را داشته باشد، تصریح کرد: اجرایی کردن طرح مهم‌تر از داشتن طرح است در بخش گردشگری هیچ وقت اجازه استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی داده نمی‎شد که اکنون ظرفیت ملی بازگشایی شده و امکان سرمایه‎گذاری فراهم شده است.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: برای 3 هزار پرونده در بخش کشاورزی 130 میلیارد به صندوق توسعه ملی پیشنهاد شده است.

امامی بر لزوم تعریف پروژه‎های مهم برای تخصیص اعتبارات تاکید کرد و گفت: تعداد طرح‎ها مهم نیست باید نسبت به اجرای طرح‎ها اهتمام شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‎های اقتصادی باید جلسات تعاملی داشته باشند، خاطرنشان کرد: دستگاه‎های اجرایی استان باید به عنوان تیم اقتصادی با محوریت معاون برنامه‎ریزی استانداری در رونق اقتصادی ایفای نقش کنند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تیمی که در راستای برنامه بودجه سال 1394 به گلستان سفر می‎کند بسیار تاثیرگذار است و می‎توانیم بسته خوبی در سفر آتی ایجاد کنیم.

امامی در خصوص خروج پادگان از داخل شهر گرگان گفت: از ابتدا با رسانه‎ای کردن این موضوع موافق نبوده و نیستم.

وی با اشاره به جزئیات خروج پادگان از داخل شهر گرگان خاطرنشان کرد: در راستای مسئولیتی که مردم به ما دادند همواره در حوزه نمایندگی سعی شد تا کارها بر اساس چارچوب و مهندسی زمان پیگیری شود.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خروج پادگان محمل قانونی دارد قانون اجازه داده در زمینه خروج پادگان کار کنیم اما مسیر خاص خودش باید طی شود، لشکر 30 یک دستگاه نظامی است و باید با احتیاط با آن برخورد شود.

امامی با بیان اینکه همچنان تابع قانون و تشریفات هستیم، یادآور شد: یک تعریف اقتصادی برای این منطقه باید صورت بگیرد، زمانی که در این بخش به جمع‎بندی خوبی رسیدیم در مورد آن بحث خواهیم کرد./فارس

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.